مزیت استفاده از سیستم وفاداری لمون در دوران کرونا

در دنیایی که به شدت پیوسته و دارای ارتباطات قوی بین کشورهاست، اثرات طغیان بیماری فراتر از مرگ و میر (کسانی که می‌میرند) و ناخوشی (کسانی که در یک دوره‌ی زمانی قادر به کارکردن نیستند) ظاهر می‌شود زیرا با کندشدن فعالیت‌های اقتصادی به علت اختلال در تولید، کارکرد زنجیره‌ی تأمین عرضه جهانی نیز مختل خواهد شد.

افزایش وفاداری مشتری و راه های بهبود آن

افزایش وفاداری مشتری باید اولویت اول هر سازمانی باشد؛ در غیر این صورت مشتریانی که مدت ها برای تبدیل آن تلاش نموده اید، پیش از آنکه بدانید چه اتفاقی افتاده است، ناپدید خواهند شد. برای افزایش وفاداری مشتری، پست‌هایی که هواداران در فضای مجازی درباره‌ی شما منتشر یا نظرات مثبتی …

باشگاه مشتریان (Loyalty Club) چیست ؟

تقریبا همه افرادی که به نوعی در کسب و کار فعالیت دارند با ‌این نکته موافقند که مشتریان بلند مدت نسبت به مشتریان موقتی سودآورترند. هر اندازه مشتری وفادارتر باشد و بیشتر حفظ شود، فروش و سودآوری بیشتری ‌ایجاد خواهد کرد. یکی از ابزارهای مناسب دنیای کسب و کار امروز جهت حفظ مشتری‌،‌ ایجاد باشگاه مشتریان است.در واقع‌، باشگاه مشتریان یکی از فعالیت های بازاریابی رابطه‌ای است که به جای تمرکز بر جذب مشتری‌،نگرش آن روی حفظ مشتریان فعلی تاکید دارد.