لمون

بهترین تعریف از لمون , همان وفاداری می باشد. در دنیای امروز با وجود دریایی از کسب و کارهای متنوع، انتخاب و پایبندی به یک محصول یا خدمت برای یک فرد، بسیار سخت و زمان بر و ارائه آن برای صاحبان کسب و کار بسیار طاقت فرسا شده است. جذب مشتری شاید آسان، اما نگهداری آن بسیار پیچیده می باشد. در اینجا لمون به کمک شما می آید، تا به راحتی خدمات خود را به مشتریان ارایه دهید و آنها را ترغیب به بازگشت کنید.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که مگر وفاداری مشتری همان رضایت مشتری نیست!؟ رضایت مشتری به معنی حمایت از برند و کسب و کار شما می باشد و لزوما به معنای خرید از شما نیست. شما با استفاده امکانات لمون می توانید ارتباطی مدرن، پایدار و دو طرفه را با مشتریان خود برقرار کرده که منجر به وفاداری می شود.

سیستم یکپارچه لمون به شما در شناسایی و مدیریت مشتریان کمک کرده با استفاده از نشان وفاداری این امر به ساده ترین و کوتاه ترین زمان ممکن بدون هیچ ابزار اضافی محقق می گردد.

هدف لمون چیست ؟  

  •  باشگاه مشتریان هوشمند 
  • افزایش فروش و توسعه کسب‌وکار  
  • تبدیل مشتریان موقت به وفادار
  • توسعه روابط و شبکه سازی
  • حفظ ارتباط شما با مشتریان
  • کاهش هزینه های تبلیغات

مزایای استفاده از لمون برای کسب و کارها :

  • مدیریت , مشاهده و ویرایش اطلاعات از هر مکان و در هر زمان
  • مشاهده نتیجه و بازخورد تبلیغات ( دهان به دهان)
  • نصب و راه اندازی آنلاین و سریع
  • کارت ویزیت آنلاین مجموعه
  • شبکه سازی اجتماعی
  • توسعه روابط
  • درگیرکردن مثبت مشتری
  • کاهش هزینه های تبلیغاتی
  • نشان وفاداری غیرفیزیکی
  • رضایت سنجی مشتری
  • مدیریت ارتباط و حفظ مشتری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *